Ce înseamnă sediu profesional pentru PFA?

Pentru Persoanele Fizice Autorizate (PFA), sediul profesional (echivalentul sediului social la firme) reprezintă adresa unde PFA-ul este înregistrat oficial și unde primește corespondența și documentele oficiale. La fel ca în cazul unei firme (SRL, de exemplu), și un PFA trebuie să declare un sediu atunci când se înregistrează la Registrul Comerțului. Acest sediu poate fi acasă la titularul PFA-ului sau în alt loc pus la dispoziție printr-un contract.

Mulți PFA optează inițial să își stabilească sediul la domiciliul personal. Totuși, apar situații în care această opțiune nu este cea mai comodă sau posibilă: de exemplu, dacă titularul PFA stă cu chirie și proprietarul nu dorește activitate de PFA la adresa sa, sau dacă locuința este într-un bloc unde vecinii ar putea obiecta. Aici intervine soluția de găzduire sediu PFA, adică folosirea unei adrese oferite de o firmă specializată (precum a noastră) drept sediu profesional pentru PFA-ul tău.

Chat on WhatsApp

Avantajele găzduirii sediului social pentru PFA

Optând pentru găzduirea sediului profesional al PFA, te bucuri de o serie de beneficii similare cu cele pentru firme, adaptate însă nevoilor unei activități independente:

Cum funcționează găzduirea sediului PFA?

Procesul este simplu și asemănător cu cel pentru o firmă:

  1. Ne contactezi și soliciți serviciul: Spune-ne că ești interesat de găzduirea sediului pentru PFA și vom discuta detaliile. Vom stabili durata contractuală (minim 6 sau 12 luni, cu posibilitate de prelungire) și îți vom prezenta costurile serviciului nostru (vei găsi că sunt foarte avantajoase).
  2. Semnarea contractului de găzduire: Îți furnizăm contractul de comodat/servicii în care apare adresa noastră ce va fi folosită ca sediu profesional al PFA. Poți semna contractul online sau fizic, iar noi îți vom oferi și dovada deținerii spațiului (actele care atestă că noi avem dreptul să dispunem de adresa respectivă).
  3. Depunerea dosarului la ONRC: Dacă e vorba de un PFA nou, vei depune la Oficiul Registrului Comerțului dosarul de înființare care include și contractul de găzduire ca dovadă de sediu. Dacă e un PFA existent care își schimbă sediul, vei depune un dosar de mențiune pentru schimbarea sediului profesional, folosind contractul nostru. În ambele cazuri, procedura e rapidă, iar Registrul Comerțului va actualiza adresa PFA-ului tău.
  4. Activitate fără griji: Odată ce PFA-ul tău este înregistrat (sau reînregistrat) cu noua adresă, poți să îți desfășori activitatea liniștit. Noi ne vom asigura că orice document trimis pe adresa sediului ajunge la tine. Tu te poți concentra pe oferirea serviciilor sau produselor tale, știind că partea administrativă a sediului este acoperită.

Pentru cine este potrivit acest serviciu?

Serviciul de gazduire sediu social PFA se adresează:

Concluzie: sediu PFA fără stres, cu ajutorul nostru

Dacă ești în căutarea unei soluții simple și fiabile pentru sediul PFA, ai ajuns unde trebuie. Prin serviciul nostru de găzduire, obții toate avantajele unui sediu în București, fără niciunul dintre inconvenientele obișnuite. Contactează-ne astăzi pentru a discuta despre nevoile tale specifice ca PFA și îți vom oferi cea mai bună variantă. Cu prețuri transparente și suport pe toată durata colaborării, te ajutăm să îți desfășori activitatea liniștit, în timp ce noi avem grijă de sediul tău profesional. Menționăm că serviciul nostru de găzduire este disponibil și pentru alte forme de activitate independentă (Întreprinderi Individuale, Întreprinderi Familiale), procedura fiind similară cu cea pentru PFA.

Chat on WhatsApp

Un răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *